۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷

شهردار کرمان خبر داد:

آماده باش شهرداری کرمان برای بارندگی‌های آتی

آماده باش شهرداری کرمان برای بارندگی‌های آتی

کرمان - شهردار کرمان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمان از امروز تمامی نیروهای اجرایی شهرداری در حالت آماده باش هستند.

سیدمهران عالم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر چه طی سال‌های گذشته به همت شهرداری‌های مناطق کانال‌های مختلفی اجرا شده و پمپ‌های ثابت در شهر کرمان نصب شده است، اما به‌دلیل مسطح بودن و وسعت زیاد شهر کرمان، در هنگام بارندگی با مشکل آب‌گرفتگی در سطح معابر روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای رفع مشکل آبگرفتگی بعضی از معابر اصلی از جمله رسالت، پمپ ثابت نصب شده است که در بارندگی‌های گذشته کمک بسیاری شد.

عالم زاده ادامه داد: در بارندگی‌های چند روز گذشته، ۲۴ تانکر شهرداری در نقاط مختلف شهر برای انجام عملیات آبکشی مورد استفاده قرار گرفت و از سوی سایر دستگاه‌ها نیز شش تانکر برای جمع‌آوری روان‌آب‌های حاصل از بارندگی به شهرداری کمک کردند که در بارندگی‌های آتی توقع ما همراهی بیشتر ارگان‌ها با شهرداری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آماده باش نیروهای آتش نشانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امکان وزش باد شدید در شهر کرمان وجود دارد، آتش‌نشانان با خودروهای امدادونجات در آماده‌باش کامل هستند.

عالم زاده همچنین ایمن‌سازی بند خاکی ده‌بالا را یکی از اقدامات شهرداری برای مقابله با سیل در کرمان دانست و گفت: علی‌رغم این‌که شهرداری کرمان از روزهای گذشته ترمیم بند خاکی ده‌بالا را آغاز کرده است اما در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران با توجه به احتمال بارندگی شدید در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری بر ادامه همکاری دیگر نهادهای اجرایی با شهرداری تاکید شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در بارندگی‌های آتی با مرکز ارتباط مردمی شهرداری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4901680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی محمد رضا خانی US ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      0 0
      میخواستم راجب به کمبود آبهای زیرزمینی و جلوگیری از اب گرفتگی معابر وراج به فضای سبز شهر هم کم اب و سرسبز